Spółka |
|
Jujubee S.A., to studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier wideo. Spółka została założona w 2012 roku w Katowicach przez byłych pracowników studiów CD Projekt RED (Wiedźmin 2), Traveller’s Tales (LEGO Indiana Jones, LEGO Batman) oraz Infinite Dreams (Let’s Create! Pottery, Jelly Defense) – Arkadiusza Ducha, Michała Stępnia i Igora Zielińskiego. Firma produkuje doceniane – grywalne, o wysokiej jakości grafiki gry na takie platformy sprzętowe, jak iOS (iPhone, iPod, iPad), Android, Mac i PC. Jujubee tworzy gry wideo oparte na własnych pomysłach jak i na zlecenie podmiotów zewnętrznych. |
|
WŁADZE SPÓŁKI |
|
ZARZĄD |
Michał Stępień
Prezes Zarządu |
Magister politologii, absolwent Kolegium Języka Biznesu w Sosnowcu, Międzynarodowej Szkoły Nauk Politycznych w Katowicach oraz studiów MBA w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży gier oraz IT. Współpracował m.in. przy tworzeniu wielu doskonale przyjętych tytułów wydanych na urządzenia mobilne, takich jak The Big Roll in Paradise (Nokia N-Gage), Let’s Create! Pottery (iOS, Android, Nindendo DS), iQuarium (iOS, Android) czy Jelly Defense (iOS, Android). |
Arkadiusz Duch
Wiceprezes Zarządu |
Magister Historii Sztuki na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada wieloletnie doświadczenie przy produkcji gier komputerowych i na konsole nowej generacji oraz na urządzenia mobilne. Pracował jako grafik m.in. nad LEGO Indiana Jones 2, LEGO Batman: The Videogame, Wiedźmin 2. |
Igor Zieliński
Wiceprezes Zarządu |
Absolwent Wydziału Informatyki w Instytutucie Informatyki Uniwersytetu Śląskiego. Posiada wieloletnie doświadczenie w produkcji gier komputerowych na takie urządzenia jak PC, Xbox 360, NDS, Wii, PS2, PS3, PSP, iOS, Android. Pracował nad znaną serią gier familijnych dla Travellers Tales/Warner Bros UK: LEGO Star Wars The Complete Saga, LEGO Indiana Jones The Original Adventures, LEGO Batman: The Videogame. W latach 2008-2011 pracował jako członek zespołu CD Projekt RED biorąc udział przy tworzeniu gry Wiedźmin 2. |
|
RADA NADZORCZA |
Maciej Stępień
Przewodniczący Rady Nadzorczej |
Absolwent prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Uniwersytetu Jagiellońskiego – Cywilnoprawna ochrona dóbr osobistych w społeczeństwie informacyjnym, student Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Akademia Spółek. Członek Izby Adwokackiej w Katowicach, aplikant adwokacki w Okręgowej Radzie Adwokackiej w Katowicach i w Kancelarii Prawniczej Adwokat Ewa Daszewska. Finalista konkursu prawniczego „Law Games 2013” Europejskiego Stowarzyszenia Studentów Prawa i kancelarii Wierzbowski Eversheds. |
Filip Zieliński
Członek Rady Nadzorczej |
Ukończył Inżynierię Środowiska i Energetyki na Politechnice Śląskiej w Gliwicach ze specjalizacją Gospodarka odpadami. Specjalista ds. ochrony środowiska w Ośrodku Badań i Kontroli Środowiska Sp. z o. o. Odpowiedzialny za opracowywanie dokumentacji w zakresie ekspertyz, wniosków, pozwoleń, sprawozdań i raportów dotyczących oddziaływania przedsięwzięć na środowisko naturalne. |
Maciej Konrad Duch
Członek Rady Nadzorczej |
Magister Finansów i Bankowości, Narodowych i Międzynarodowych Rynków Finansowych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w której ukończył także studia doktoranckie. Od początku kariery zawodowej zatrudniony w PKO Banku Polskim w Warszawie w Departamencie Ryzyka Rynkowego, a od 2009 roku w Departamencie Planowania i Controllingu. |
Maciej Kuliński
Członek Rady Nadzorczej |
Absolwent University of California, Los Angeles na kierunku Literatura Angielska. Od 2006 roku związany z rynkiem kapitałowym w Polsce. W latach 2006-2012 członek zarządu STI SA pełniący obowiązki dyrektora finansowego. Pomiędzy 2007 a 2010 rokiem członek rady nadzorczej Xtrade SA. Od 2008 do 2009 roku członek rady nadzorczej Hydrapres SA. W roku 2009 pełnił również funkcję wiceprezesa HPS Service Sp. z o.o. Na obejmowanych stanowiskach był odpowiedzialny za analizy finansowe projektów inwestycyjnych o wysokim stopniu ryzyka oraz organizowanie transakcji venture capital. |
Szymon Kuliński
Członek Rady Nadzorczej |
Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa w Warszawie na kierunku zarządzanie. Od blisko dziesięciu lat związany z polskim rynkiem kapitałowym. Doświadczenie zdobywał obsługując transakcje typu private equity/venture capital. Karierę zawodową rozpoczął w 1999 roku na stanowisku handlowca w firmie Telmax SA, następnie w latach 2003-2004 pracował w Biurze Zarządu giełdowej spółki Spin SA z grupy Asseco Poland. Od roku 2005 do 2013 pełnił funkcję wiceprezesa STI SA odpowiadając za realizację inwestycji kapitałowych funduszu. Obecnie pełni funkcję członka Rady Nadzorczej STI SA. |
|
|
STRATEGIA I MODEL BIZNESOWY |
|
Studio deweloperskie Jujubee tworzy wysokiej jakości produkty na rynku rozrywki elektronicznej. Jujubee produkuje gry wideo różnych gatunków na mobilne i stacjonarne platformy sprzętowe.
Model biznesowy firmy opiera się na dywersyfikacji produkcji do czterech segmentów rynkowych: premium, paymium, free2play oraz produkcji na zamówienie podmiotów zewnętrznych. Jujubee skupia się obecnie na wysokobudżetowych projektach własnych i produkcji gier dla wydawców - na zlecenie.
Znana z mniejszych tytułów Spółka pracuje nad ugruntowaniem swojej pozycji, zwiększeniem rozpoznawalności marki i skali biznesu. Drogą do osiągnięcia celu są opracowywane przez Studio własne projekty gier, z wydawaniem do dwóch tytułów o budżecie 1-2 mln zł rocznie przy jednoczesnym rozwijaniu mniejszych projektów oraz stała współpraca z zewnętrznymi wydawcami zapewniająca ciągłość funkcjonowania organizacji.
W perspektywie roku spółka planuje:
- Zakończenie prac i wydanie gry tworzonej dla niemieckiego wydawcy Astragon Software (platformy iOS i Android)
- Zakończenie prac i wydanie niezapowiedzianej gry strategicznej (więcej informacji na temat tego projektu w memorandum);
- Rozpoczęcie prac nad dużym projektem będącym celem emisji (budżet ponad 1 mln zł) skierowanym na platformy PC, Mac, Sony PlayStation 4 i Xbox One.
W perspektywie trzech lat Jujubee planuje:
- Rozpoczęcie pracy nad kolejnymi projektami zleconymi przez partnerów zewnętrznych (stała współpraca z wydawcą Astragon Software);
- Wydanie dużego projektu na platformy (PC, Mac, PlayStation 4, Xbox One);
- Rozpoczęcie prac nad kolejnym dużym projektem z budżetem 1-2 mln zł;
- Równoległe rozwijanie mniejszych projektów – minimum trzy projekty w trzy lata (z budżetami ok. 0,25 mln zł)
Misją firmy jest tworzenie pasjonujących i atrakcyjnych wizualnie gier skierowanych do osób poszukujących nietuzinkowych i wartych zapamiętania przeżyć. |
|