SPÓŁKA OFERTA PUBLICZNA DANE FINANSOWE NOTOWANIA AKCJONARIAT RAPORTY KALENDARZ INWESTORA WALNE ZGROMADZENIA DOKUMENTY KORPORACYJNE AKTUALNOŚCI PRZYDATNE LINKI KONTAKT DLA INWESTORÓW
 
Spółka
 
Jujubee S.A., to studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier wideo. Spółka została założona w 2012 roku w Katowicach przez byłych pracowników studiów CD Projekt RED (Wiedźmin 2), Traveller’s Tales (LEGO Indiana Jones, LEGO Batman) oraz Infinite Dreams (Let’s Create! Pottery, Jelly Defense) – Arkadiusza Ducha, Michała Stępnia i Igora Zielińskiego. Firma produkuje doceniane – grywalne, o wysokiej jakości grafiki gry na takie platformy sprzętowe, jak iOS (iPhone, iPod, iPad), Android, Mac i PC. Jujubee tworzy gry wideo oparte na własnych pomysłach jak i na zlecenie podmiotów zewnętrznych.
 
WŁADZE SPÓŁKI
 
ZARZĄD

Michał Stępień

Prezes Zarządu

Magister politologii, absolwent Kolegium Języka Biznesu w Sosnowcu, Międzynarodowej Szkoły Nauk Politycznych w Katowicach oraz studiów MBA w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży gier oraz IT. Współpracował m.in. przy tworzeniu wielu doskonale przyjętych tytułów wydanych na urządzenia mobilne, takich jak The Big Roll in Paradise (Nokia N-Gage), Let’s Create! Pottery (iOS, Android, Nindendo DS), iQuarium (iOS, Android) czy Jelly Defense (iOS, Android).

Arkadiusz Duch

Wiceprezes Zarządu

Magister Historii Sztuki na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada wieloletnie doświadczenie przy produkcji gier komputerowych i na konsole nowej generacji oraz na urządzenia mobilne. Pracował jako grafik m.in. nad LEGO Indiana Jones 2, LEGO Batman: The Videogame, Wiedźmin 2.

Igor Zieliński

Wiceprezes Zarządu

Absolwent Wydziału Informatyki w Instytutucie Informatyki Uniwersytetu Śląskiego. Posiada wieloletnie doświadczenie w produkcji gier komputerowych na takie urządzenia jak PC, Xbox 360, NDS, Wii, PS2, PS3, PSP, iOS, Android. Pracował nad znaną serią gier familijnych dla Travellers Tales/Warner Bros UK: LEGO Star Wars The Complete Saga, LEGO Indiana Jones The Original Adventures, LEGO Batman: The Videogame. W latach 2008-2011 pracował jako członek zespołu CD Projekt RED biorąc udział przy tworzeniu gry Wiedźmin 2.
RADA NADZORCZA

Maciej Stępień

Przewodniczący Rady Nadzorczej

Absolwent prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Uniwersytetu Jagiellońskiego – Cywilnoprawna ochrona dóbr osobistych w społeczeństwie informacyjnym, student Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Akademia Spółek. Członek Izby Adwokackiej w Katowicach, aplikant adwokacki w Okręgowej Radzie Adwokackiej w Katowicach i w Kancelarii Prawniczej Adwokat Ewa Daszewska. Finalista konkursu prawniczego „Law Games 2013” Europejskiego Stowarzyszenia Studentów Prawa i kancelarii Wierzbowski Eversheds.

Filip Zieliński

Członek Rady Nadzorczej

Ukończył Inżynierię Środowiska i Energetyki na Politechnice Śląskiej w Gliwicach ze specjalizacją Gospodarka odpadami. Specjalista ds. ochrony środowiska w Ośrodku Badań i Kontroli Środowiska Sp. z o. o. Odpowiedzialny za opracowywanie dokumentacji w zakresie ekspertyz, wniosków, pozwoleń, sprawozdań i raportów dotyczących oddziaływania przedsięwzięć na środowisko naturalne.

Maciej Konrad Duch

Członek Rady Nadzorczej

Magister Finansów i Bankowości, Narodowych i Międzynarodowych Rynków Finansowych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w której ukończył także studia doktoranckie.  Od początku kariery zawodowej zatrudniony w PKO Banku Polskim w Warszawie w Departamencie Ryzyka Rynkowego, a od 2009 roku w Departamencie Planowania i Controllingu.

Maciej Kuliński

Członek Rady Nadzorczej

Absolwent University of California, Los Angeles na kierunku Literatura Angielska. Od 2006 roku związany z rynkiem kapitałowym w Polsce. W latach 2006-2012 członek zarządu STI SA pełniący obowiązki dyrektora finansowego. Pomiędzy 2007 a 2010 rokiem członek rady nadzorczej Xtrade SA. Od 2008 do 2009 roku członek rady nadzorczej Hydrapres SA. W roku 2009 pełnił również funkcję wiceprezesa HPS Service Sp. z o.o. Na obejmowanych stanowiskach był odpowiedzialny za analizy finansowe projektów inwestycyjnych o wysokim stopniu ryzyka oraz organizowanie transakcji venture capital.

Szymon Kuliński

Członek Rady Nadzorczej

Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa w Warszawie na kierunku zarządzanie. Od blisko dziesięciu lat związany z polskim rynkiem kapitałowym. Doświadczenie zdobywał obsługując transakcje typu private equity/venture capital. Karierę zawodową rozpoczął w 1999 roku na stanowisku handlowca w firmie Telmax SA, następnie w latach 2003-2004 pracował w Biurze Zarządu giełdowej spółki Spin SA z grupy Asseco Poland. Od roku 2005 do 2013 pełnił funkcję wiceprezesa STI SA odpowiadając za realizację inwestycji kapitałowych funduszu. Obecnie pełni funkcję członka Rady Nadzorczej STI SA.

 
STRATEGIA I MODEL BIZNESOWY
 

Studio deweloperskie Jujubee tworzy  wysokiej jakości produkty na rynku rozrywki elektronicznej. Jujubee produkuje gry wideo różnych gatunków na mobilne i stacjonarne platformy sprzętowe.
Model biznesowy firmy opiera się na dywersyfikacji produkcji do czterech segmentów rynkowych: premium, paymium, free2play oraz produkcji na zamówienie podmiotów zewnętrznych. Jujubee skupia się obecnie na wysokobudżetowych projektach własnych i produkcji gier dla wydawców  - na zlecenie.

Znana z mniejszych tytułów Spółka pracuje nad ugruntowaniem swojej pozycji, zwiększeniem rozpoznawalności marki i  skali biznesu. Drogą do osiągnięcia celu są opracowywane przez Studio własne projekty gier, z wydawaniem do dwóch tytułów o budżecie 1-2 mln zł rocznie przy jednoczesnym rozwijaniu mniejszych projektów oraz stała współpraca z zewnętrznymi wydawcami zapewniająca ciągłość funkcjonowania organizacji.

W perspektywie roku spółka planuje:

  1. Zakończenie prac i wydanie gry tworzonej dla niemieckiego wydawcy Astragon Software (platformy iOS i Android)
  2. Zakończenie prac i wydanie niezapowiedzianej gry strategicznej (więcej informacji na temat tego projektu w memorandum);
  3. Rozpoczęcie prac nad dużym projektem będącym celem emisji (budżet ponad 1 mln zł) skierowanym na platformy PC, Mac, Sony PlayStation 4 i Xbox One.

W perspektywie trzech lat Jujubee planuje:

  1. Rozpoczęcie pracy nad kolejnymi projektami zleconymi przez partnerów zewnętrznych (stała współpraca z wydawcą Astragon Software);
  2. Wydanie dużego projektu na platformy (PC, Mac, PlayStation 4, Xbox One);
  3. Rozpoczęcie prac nad kolejnym dużym projektem z budżetem 1-2 mln zł;
  4. Równoległe rozwijanie mniejszych projektów – minimum trzy projekty w trzy lata (z budżetami ok. 0,25 mln zł)

Misją firmy jest tworzenie pasjonujących i atrakcyjnych wizualnie gier skierowanych do osób poszukujących nietuzinkowych i wartych zapamiętania przeżyć.