Jujubee S.A. - Games Developer and Publisher. iOS | Android | WP | PC | Mac | Linux | PS4 | Xbox One - O nas

O nas

Jujubee S.A., to studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier wideo. Spółka została założona w 2012 roku w Katowicach przez byłych pracowników studiów CD Projekt RED, Traveller’s Tales oraz Infinite Dreams – Arkadiusza Ducha, Michała Stępnia i Igora Zielińskiego. Celem firmy jest tworzenie niesamowicie grywalnych i doskonale wyglądających gier na wszystkie istotne platformy sprzętowe, takie jak iOS (iPhone, iPod, iPad), Android, Mac, PC i konsole. Jujubee jest spółką notowaną na rynku NewConnect (JJB).

 

 


 

 

ZARZĄD SPÓŁKI

 

Michał Stępień
Prezes Zarządu

  Magister politologii, absolwent Kolegium Języka Biznesu w Sosnowcu, Międzynarodowej Szkoły Nauk Politycznych w Katowicach oraz studiów MBA w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży gier oraz IT. Współpracował m.in. przy tworzeniu wielu doskonale przyjętych tytułów wydanych na urządzenia mobilne, takich jak The Big Roll in Paradise (Nokia N-Gage), Let’s Create! Pottery (iOS, Android, Nindendo DS), iQuarium (iOS, Android) czy Jelly Defense (iOS, Android).

 

 

 
Arkadiusz Duch
Wiceprezes Zarządu
  Magister Historii Sztuki na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada wieloletnie doświadczenie przy produkcji gier komputerowych i na konsole nowej generacji oraz na urządzenia mobilne. Pracował jako grafik m.in. nad LEGO Indiana Jones 2, LEGO Batman: The Videogame, Wiedźmin 2.

 

 

 
Igor Zieliński
Wiceprezes Zarządu
  Absolwent Wydziału Informatyki w Instytutucie Informatyki Uniwersytetu Śląskiego. Posiada wieloletnie doświadczenie w produkcji gier komputerowych na takie urządzenia jak PC, Xbox 360, NDS, Wii, PS2, PS3, PSP, iOS, Android. Pracował nad znaną serią gier familijnych dla Travellers Tales/Warner Bros UK: LEGO Star Wars The Complete Saga, LEGO Indiana Jones The Original Adventures, LEGO Batman: The Videogame. W latach 2008-2011 pracował jako członek zespołu CD Projekt RED biorąc udział przy tworzeniu gry Wiedźmin 2.