< Strona główna

Relacje inwestorskie

Spółka

Jujubee S.A., to studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier wideo. Spółka została założona w 2012 roku w Katowicach przez byłych pracowników studiów CD Projekt RED (Wiedźmin 2), Traveller’s Tales (LEGO Indiana Jones, LEGO Batman) oraz Infinite Dreams (Let’s Create! Pottery, Jelly Defense) – Arkadiusza Ducha, Michała Stępnia i Igora Zielińskiego. Firma produkuje doceniane – grywalne, o wysokiej jakości grafiki gry na takie platformy sprzętowe, jak iOS (iPhone, iPod, iPad), Android, Mac i PC. Jujubee tworzy gry wideo oparte na własnych pomysłach jak i na zlecenie podmiotów zewnętrznych.

 

 

WŁADZE SPÓŁKI

 

ZARZĄD

Michał Stępień

Prezes Zarządu

Magister politologii, absolwent Kolegium Języka Biznesu w Sosnowcu, Międzynarodowej Szkoły Nauk Politycznych w Katowicach oraz studiów MBA w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży gier oraz IT. Współpracował m.in. przy tworzeniu wielu doskonale przyjętych tytułów wydanych na urządzenia mobilne, takich jak The Big Roll in Paradise (Nokia N-Gage), Let’s Create! Pottery (iOS, Android, Nindendo DS), iQuarium (iOS, Android) czy Jelly Defense (iOS, Android).

Arkadiusz Duch

Wiceprezes Zarządu

Magister Historii Sztuki na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada wieloletnie doświadczenie przy produkcji gier komputerowych i na konsole nowej generacji oraz na urządzenia mobilne. Pracował jako grafik m.in. nad LEGO Indiana Jones 2, LEGO Batman: The Videogame, Wiedźmin 2.

Igor Zieliński

Wiceprezes Zarządu

Absolwent Wydziału Informatyki w Instytutucie Informatyki Uniwersytetu Śląskiego. Posiada wieloletnie doświadczenie w produkcji gier komputerowych na takie urządzenia jak PC, Xbox 360, NDS, Wii, PS2, PS3, PSP, iOS, Android. Pracował nad znaną serią gier familijnych dla Travellers Tales/Warner Bros UK: LEGO Star Wars The Complete Saga, LEGO Indiana Jones The Original Adventures, LEGO Batman: The Videogame. W latach 2008-2011 pracował jako członek zespołu CD Projekt RED biorąc udział przy tworzeniu gry Wiedźmin 2.

 

 

RADA NADZORCZA

Maciej Stępień

Przewodniczący Rady Nadzorczej

Absolwent prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, kursu dokształcającego prowadzonego przez Uniwersytet Jagielloński w Krakowie – "Cywilnoprawna ochrona dóbr osobistych w społeczeństwie informacyjnym", absolwent Podyplomowych Studiów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Akademia Spółek. Aplikant adwokacki, członek Izby Adwokackiej w Katowicach, aplikant w Kancelarii Prawniczej Adwokat Ewa Daszewska oraz asystent radcy prawnego w Kancelarii Radcy Prawnego Piotr Podhajski. Finalista konkursu prawniczego „Law Games 2013” organizowanego przez ELSA oraz kancelarię Wierzbowski Eversheds

Michał Suflida

Członek Rady Nadzorczej

Członek Rady Nadzorczej - Ukończył Zarządzanie Strategiczne i Operacyjne na Uniwersytecie  Łódzkim, Podyplomowe Studium Inwestycji oraz Podyplomowe Studium Ubezpieczeń.  W 1994r. ukończył kurs na Maklera Papierów Wartościowych, zaś w 1998r. zdał egzamin dla  Kandydatów na Członków Rad Nadzorczych w Spółkach Skarbu Państwa. Posiada długoletnie  doświadczenie na stanowisku Analityka Finansowego (w latach 1996 - 1997 Dealer i Analityk  Finansowy w Banku Przemysłowo – Handlowym, zaś w latach 1997-1999 Analityk  Finansowy Zarządzający Portfelem – ING – BSK Asset Management). W latach 1999 - 2001  Dyrektor Biura Inwestycji Kapitałowych – Deawoo Towarzystwo Ubezpieczeniowe zaś w  latach 2001 – 2003 Członek Zarządu i Dyrektor Finansowy w Dom Książki S.A. W latach 2005  – 2007 Prezes Zarządu w Spółce Łopuszańska S.A. Między latami 2005 – 2006 Członek Rady  Nadzorczej Capital Partners S.A. W latach 2001-2015 Członek Rady Nadzorczej w Stomil  Sanok S.A. Obecnie pełni funkcję Członka Rady Nadzorczej w PROCHEM S.A. 

.

Maciej Konrad Duch

Członek Rady Nadzorczej

Magister Finansów i Bankowości, Narodowych i Międzynarodowych Rynków Finansowych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w której ukończył także studia doktoranckie.  Od początku kariery zawodowej zatrudniony w PKO Banku Polskim w Warszawie w Departamencie Ryzyka Rynkowego, a od 2009 roku w Departamencie Planowania i Controllingu.

Maciej Kuliński

Członek Rady Nadzorczej

Absolwent University of California, Los Angeles na kierunku Literatura Angielska. Od 2006 roku związany z rynkiem kapitałowym w Polsce. W latach 2006-2012 członek zarządu STI SA pełniący obowiązki dyrektora finansowego. Pomiędzy 2007 a 2010 rokiem członek rady nadzorczej Xtrade SA. Od 2008 do 2009 roku członek rady nadzorczej Hydrapres SA. W roku 2009 pełnił również funkcję wiceprezesa HPS Service Sp. z o.o. Na obejmowanych stanowiskach był odpowiedzialny za analizy finansowe projektów inwestycyjnych o wysokim stopniu ryzyka oraz organizowanie transakcji venture capital.

Szymon Kuliński

Członek Rady Nadzorczej

Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa w Warszawie na kierunku zarządzanie. Od blisko dziesięciu lat związany z polskim rynkiem kapitałowym. Doświadczenie zdobywał obsługując transakcje typu private equity/venture capital. Karierę zawodową rozpoczął w 1999 roku na stanowisku handlowca w firmie Telmax SA, następnie w latach 2003-2004 pracował w Biurze Zarządu giełdowej spółki Spin SA z grupy Asseco Poland. Od roku 2005 do 2013 pełnił funkcję wiceprezesa STI SA odpowiadając za realizację inwestycji kapitałowych funduszu. Obecnie pełni funkcję członka Rady Nadzorczej STI SA.

 


POWIĄZANIA

CZŁONEK RADY NADZORCZEJ   RODZAJ POWIĄZANIA Z OSOBĄ DYSPONUJĄCĄ AKCJAMI REPREZENTUJĄCYMI NIE MNIEJ NIŻ 5% OGÓLNEJ LICZBY GŁOSÓW NA WALNYM ZGORMADZENIU SPÓŁKI
Maciej Stępień – Przewodniczący Rady Nadzorczej Jujubee S.A.   brat Michała Stępnia – Prezesa Zarządu Jujubee S.A. posiadającego udział stanowiący 15,62%  ogólnej liczby głosów
Maciej Duch – Członek Rady Nadzorczej Jujubee S.A.   brat Arkadiusza Ducha – Wiceprezesa Zarządu Jujubee S.A. posiadającego udział stanowiący 15,62%  ogólnej liczby głosów
Maciej Kuliński - Członek Rady Nadzorczej Jujubee S.A.   brat Szymona Kulińskiego – Członka Rady Nadzorczej Jujubee S.A. posiadającego udział stanowiący 6%  ogólnej liczby głosów
Szymon Kuliński - Członek Rady Nadzorczej Jujubee S.A.   brat Macieja Kulińskiego – Członka Rady Nadzorczej Jujubee S.A. posiadającego udział stanowiący 6%  ogólnej liczby głosów
Michał Suflida – Członek Rady Nadzorczej Jujubee S.A.   Nie dotyczy

 


STRATEGIA I MODEL BIZNESOWY

 

Studio deweloperskie Jujubee tworzy  wysokiej jakości produkty na rynku rozrywki elektronicznej. Jujubee produkuje gry wideo różnych gatunków na mobilne i stacjonarne platformy sprzętowe. 
Model biznesowy firmy opiera się na dywersyfikacji produkcji do czterech segmentów rynkowych: premium, paymium, free2play oraz produkcji na zamówienie podmiotów zewnętrznych. Jujubee skupia się obecnie na wysokobudżetowych projektach własnych i produkcji gier dla wydawców  - na zlecenie.

 

Znana z mniejszych tytułów Spółka pracuje nad ugruntowaniem swojej pozycji, zwiększeniem rozpoznawalności marki i  skali biznesu. Drogą do osiągnięcia celu są opracowywane przez Studio własne projekty gier, z wydawaniem do dwóch tytułów o budżecie 1-2 mln zł rocznie przy jednoczesnym rozwijaniu mniejszych projektów oraz stała współpraca z zewnętrznymi wydawcami zapewniająca ciągłość funkcjonowania organizacji.

 

W perspektywie roku spółka planuje:

 

1.   Zakończenie prac i wydanie gry tworzonej dla niemieckiego wydawcy Astragon Software (platformy iOS i Android)

2.   Zakończenie prac i wydanie niezapowiedzianej gry strategicznej (więcej informacji na temat tego projektu w memorandum);

3.   Rozpoczęcie prac nad dużym projektem będącym celem emisji (budżet ponad 1 mln zł) skierowanym na platformy PC, Mac, Sony PlayStation 4 i Xbox One.

 

W perspektywie trzech lat Jujubee planuje:

 

1.   Rozpoczęcie pracy nad kolejnymi projektami zleconymi przez partnerów zewnętrznych (stała współpraca z wydawcą Astragon Software);

2.   Wydanie dużego projektu na platformy (PC, Mac, PlayStation 4, Xbox One);

3.   Rozpoczęcie prac nad kolejnym dużym projektem z budżetem 1-2 mln zł;

4.   Równoległe rozwijanie mniejszych projektów – minimum trzy projekty w trzy lata (z budżetami ok. 0,25 mln zł)

 

Misją firmy jest tworzenie pasjonujących i atrakcyjnych wizualnie gier skierowanych do osób poszukujących nietuzinkowych i wartych zapamiętania przeżyć.