Jujubee S.A. to studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier wideo, które ma swoim koncie takie tytuły jak: „FLASHOUT 3D”, „Suspect in Sight”, „Take Off – The Flight Simulator”, strategię czasu rzeczywistego „Realpolitiks”, grę przygodowo-dokumentalną „KURSK” oraz nadchodzącym „Deep Diving Simulator”. Studio zostało założone przez byłych pracowników CD Projekt RED, Traveller’s Tales oraz Inifinite Dreams. Celem firmy jest tworzenie niesamowicie grywalnych i doskonale wyglądających gier na wszystkie istotne platformy sprzętowe, takie jak iOS (iPhone, iPod, iPad), Android, Mac, PC i konsole. Jujubee jest spółką notowaną na rynku NewConnect (JJB).
Michał Stępień Prezes Zarządu |
Magister politologii, absolwent Kolegium Języka Biznesu w Sosnowcu, Międzynarodowej Szkoły Nauk Politycznych w Katowicach oraz studiów MBA w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży gier oraz IT. Współpracował m.in. przy tworzeniu wielu doskonale przyjętych tytułów wydanych na urządzenia mobilne, takich jak The Big Roll in Paradise (Nokia N-Gage), Let’s Create! Pottery (iOS, Android, Nindendo DS), iQuarium (iOS, Android) czy Jelly Defense (iOS, Android). |
Maciej Stępień Przewodniczący Rady Nadzorczej |
Absolwent prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, kursu dokształcającego prowadzonego przez Uniwersytet Jagielloński w Krakowie – "Cywilnoprawna ochrona dóbr osobistych w społeczeństwie informacyjnym", absolwent Podyplomowych Studiów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Akademia Spółek. Aplikant adwokacki, członek Izby Adwokackiej w Katowicach, aplikant w Kancelarii Prawniczej Adwokat Ewa Daszewska oraz asystent radcy prawnego w Kancelarii Radcy Prawnego Piotr Podhajski. Finalista konkursu prawniczego „Law Games 2013” organizowanego przez ELSA oraz kancelarię Wierzbowski Eversheds |
Maciej Konrad Duch Członek Rady Nadzorczej |
Magister Finansów i Bankowości, Narodowych i Międzynarodowych Rynków Finansowych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w której ukończył także studia doktoranckie. Od początku kariery zawodowej zatrudniony w PKO Banku Polskim w Warszawie w Departamencie Ryzyka Rynkowego, a od 2009 roku w Departamencie Planowania i Controllingu. |
Maciej Kuliński Członek Rady Nadzorczej |
Absolwent University of California, Los Angeles na kierunku Literatura Angielska. Od 2006 roku związany z rynkiem kapitałowym w Polsce. W latach 2006-2012 członek zarządu STI SA pełniący obowiązki dyrektora finansowego. Pomiędzy 2007 a 2010 rokiem członek rady nadzorczej Xtrade SA. Od 2008 do 2009 roku członek rady nadzorczej Hydrapres SA. W roku 2009 pełnił również funkcję wiceprezesa HPS Service Sp. z o.o. Na obejmowanych stanowiskach był odpowiedzialny za analizy finansowe projektów inwestycyjnych o wysokim stopniu ryzyka oraz organizowanie transakcji venture capital. |
Szymon Kuliński Członek Rady Nadzorczej |
Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa w Warszawie na kierunku zarządzanie. Od blisko dziesięciu lat związany z polskim rynkiem kapitałowym. Doświadczenie zdobywał obsługując transakcje typu private equity/venture capital. Karierę zawodową rozpoczął w 1999 roku na stanowisku handlowca w firmie Telmax SA, następnie w latach 2003-2004 pracował w Biurze Zarządu giełdowej spółki Spin SA z grupy Asseco Poland. Od roku 2005 do 2013 pełnił funkcję wiceprezesa STI SA odpowiadając za realizację inwestycji kapitałowych funduszu. Obecnie pełni funkcję członka Rady Nadzorczej STI SA. |
Tomasz Muchalski Członek Rady Nadzorczej |
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, od początku działalności zawodowej związany z rynkiem kapitałowym, początkowo jako dziennikarz Gazety Giełdy Parkiet, następnie założyciel agencji PR/IR specjalizującej się w obsłudze podmiotów rynku kapitałowego, ze szczególnym uwzględnieniem podmiotów działających w branży gier. |
CZŁONEK RADY NADZORCZEJ | RODZAJ POWIĄZANIA Z OSOBĄ DYSPONUJĄCĄ AKCJAMI REPREZENTUJĄCYMI NIE MNIEJ NIŻ 5% OGÓLNEJ LICZBY GŁOSÓW NA WALNYM ZGORMADZENIU SPÓŁKI | |
Maciej Stępień – Przewodniczący Rady Nadzorczej Jujubee S.A. | brat Michała Stępnia – Prezesa Zarządu Jujubee S.A. posiadającego udział stanowiący 15,62% ogólnej liczby głosów | |
Maciej Kuliński - Członek Rady Nadzorczej Jujubee S.A. | brat Szymona Kulińskiego – Członka Rady Nadzorczej Jujubee S.A. posiadającego udział stanowiący 6% ogólnej liczby głosów | |
Szymon Kuliński - Członek Rady Nadzorczej Jujubee S.A. | brat Macieja Kulińskiego – Członka Rady Nadzorczej Jujubee S.A. posiadającego udział stanowiący 6% ogólnej liczby głosów |
Studio deweloperskie Jujubee tworzy wysokiej jakości produkty na rynku rozrywki elektronicznej. Jujubee produkuje gry wideo różnych gatunków na mobilne i stacjonarne platformy sprzętowe.
Model biznesowy firmy opiera się na dywersyfikacji produkcji do czterech segmentów rynkowych: premium, paymium, free2play oraz produkcji na zamówienie podmiotów zewnętrznych. Jujubee skupia się obecnie na wysokobudżetowych projektach własnych i produkcji gier dla wydawców - na zlecenie.
Znana z mniejszych tytułów Spółka pracuje nad ugruntowaniem swojej pozycji, zwiększeniem rozpoznawalności marki i skali biznesu. Drogą do osiągnięcia celu są opracowywane przez Studio własne projekty gier, z wydawaniem do dwóch tytułów o budżecie 1-2 mln zł rocznie przy jednoczesnym rozwijaniu mniejszych projektów oraz stała współpraca z zewnętrznymi wydawcami zapewniająca ciągłość funkcjonowania organizacji.
W perspektywie roku spółka planuje:
1. Zakończenie prac i wydanie gry tworzonej dla niemieckiego wydawcy Astragon Software (platformy iOS i Android)
2. Zakończenie prac i wydanie niezapowiedzianej gry strategicznej (więcej informacji na temat tego projektu w memorandum);
3. Rozpoczęcie prac nad dużym projektem będącym celem emisji (budżet ponad 1 mln zł) skierowanym na platformy PC, Mac, Sony PlayStation 4 i Xbox One.
W perspektywie trzech lat Jujubee planuje:
1. Rozpoczęcie pracy nad kolejnymi projektami zleconymi przez partnerów zewnętrznych (stała współpraca z wydawcą Astragon Software);
2. Wydanie dużego projektu na platformy (PC, Mac, PlayStation 4, Xbox One);
3. Rozpoczęcie prac nad kolejnym dużym projektem z budżetem 1-2 mln zł;
4. Równoległe rozwijanie mniejszych projektów – minimum trzy projekty w trzy lata (z budżetami ok. 0,25 mln zł)
Misją firmy jest tworzenie pasjonujących i atrakcyjnych wizualnie gier skierowanych do osób poszukujących nietuzinkowych i wartych zapamiętania przeżyć.