< Strona główna

Relacje inwestorskie

Aktualności

IVQ2018 Zapowiedź gry Deep Diving Simulator
IVQ2018 Truck Simulation 19 - mobilna gra studia Jujubee jest już dostępna na iOS i Androidzie
IIIQ2018 Zapowiedź gry Truck Simulation 19
IIIQ2018 Ogłoszenie przedsprzedaży gry KURSK w sklepach cyfrowych
IIQ2018 Ogłoszenie daty premiery gry KURSK podczas konferencji Pixel Heaven 2018 w Warszawie (Data premiery - 11 października 2018)
IIQ2018 Jujubee S.A. wystawcą na konferencji Pixel Heaven 2018 w Warszawie
IIQ2018 Jujubee w roli uczestnika na konferencji Digital Dragons 2018 w Krakowie 
IIQ2018 Ujawnienie nowego materiału - video trailera wyrenderowanego na silniku gry KURSK 
IQ2018 Premiera pierwszego, płatnego dodatku do gry Realpoltiks zatytułowanego "New Power"
IQ2018 Aktualizacja gry Realpolitiks wraz z ujawnienem zawartości nadchodzącego, płatnego dodatku - Realpolitiks: "New Power"
IQ2018 Zapowiedź rozpoczęcia prac nad produkcją nowego, średniej wielkości tytułu w I kwartale 2018 roku 
IQ2018 Aktualizacja prac nad grą KURSK, ogłoszenie planowanego do niej dodatku oraz wsparcia technologii VR
IQ2018 Data premiery płatnego dodatku do gry Realpolitks ustalona na dzień 15 marca 2018
IVQ2017 Ukończenie prac nad dwoma płatnymi dodatkami do gry „Realpolitiks” (w tym "Realpolitiks Mobile") z jednoczesnym podpisaniem aneksu do umowy z wydawcą 1C Publishing, na mocy którego pierwszy z płatnych dodatków ukaże się na rynku w pierwszym kwartale 2018 roku
IVQ2017 Take Off - The Flight Simulator - symulator lotniczy znany z urządzeń mobilnych, od 10 października 2017 roku dostępny na komputery osobiste w sklepach Steam i Mac App Store
IVQ2017 Przyznanie dofinansowania z programu sektorowego GameINN
IVQ2017 Obecność spółki na targach gier komputerowych Poznań Game Arena (PGA) 2017 w roli wystawcy
IIIQ2017 Jujubee S.A. po raz kolejny pojawia się jako wystawca na największych targach branżowych Gamescom 2017 w Kolonii
IIIQ2017 Gra Realpolitiks Mobile w wersji na iOS i Android dostępna w App Store (20 lipca 2017 roku) i Google Play (27 lipca 2017 roku)
IIIQ2017 Ujawnienie nowych materiałów z gry przygodowo-dokumentalnej KURSK, pokazujących garnizonowe miasto Widiajewo
IIQ2017 Jujubee S.A. wystawcą na konferencji Pixel Heaven 2017 w Warszawie
IIQ2017 Jujubee S.A. sponsorem i uczestnikiem konferencji Digital Dragons 2017 w Krakowie
IIQ2017 Specjalnie wydanie pudełkowe gry Realpolitiks trafia na półki sklepowe w dniu 5 maja 2017 roku
IQ2017 Gra strategiczna czasu rzeczywistego - Realpolitiks udostępniona dla użytkowników sklepów Mac App Store i Windows Store
IQ2017 Wydanie na rynek strategii czasu rzeczywistego - Realpolitiks na platformę Steam (PC, MAC i Linux) w dniu 16 lutego 2017 roku
IQ2017 Udział w konferencji branżowej White Nights Conference w Pradze jako wystawca, celem promowania nadchodzącej gry strategicznej Realpolitiks oraz gry przygodowej KURSK
IQ2017 Publiczne udostępnienie darmowego dema gry Realpolitiks na platformie Steam w dniu 9 lutego 2017 roku
IQ2017 Ogłoszenie daty premiery strategii czasu rzeczywistego - Realpolitiks w dniu 17 stycznia 2017 roku
IVQ2016 Aktualizacja produkcji gry KURSK. Ujawnienie wstępnej data premiery gry wraz z najświeższymi materiałami graficznymi
IVQ2016 Udział w targach gier komputerowych Poznań Game Arena oraz Warsaw Games Week jako wystawca, celem promocji i prezentacji dema gry KURSK oraz nadchodzącej strategii czasu rzeczywistego - Realpolitiks
IVQ2016 Podpisanie umowy z firmą 1C Publishing w dniu 12 października 2016 roku, mającej na celu rozpoczęcie współpracy wydawniczej i dystrybucyjnej dla gry strategicznej czasu rzeczywistego - Realpolitiks
IIIQ2016 Aktualizacja gry Realpolitiks, strategii czasu rzeczywistego studia Jujubee S.A., zawierająca nowe zrzuty ekranu oraz trailer zaktualizowany o najnowszy gameplay
IIIQ2016 Zaprezentowanie po raz pierwszy publicznie grywalnego dema gry KURSK podczas targów Gamescom w Kolonii (w Niemczech), w których spółka aktywnie uczestniczyła jako wystawca w strefie biznesowej i rozrywkowej
IIIQ2016 Podpisanie umowy o współpracy marketingowej z firmą Alienware, celem wypożyczenia wysokiej klasy sprzętu komputerowego do promocji produktów spółki na targach
IIQ2016 Udział w targach branżowych DevGAMM w Moskwie jako wystawca, celem promowania mobilnego symulatora Take Off - The Flight Simulator, strategii czasu rzeczywistego Realpolitiks oraz gry dokumentalno-przygodowej KURSK
IIQ2016 Wydanie na rynek gry “Take Off - The Flight Simulator” (iOS/Android), tytułu tworzonego przez Jujubee S.A., którego wydawcą i producentem jest Astragon Entertainment GmbH
IIQ2016 Udział w targach Digital Dragons w Krakowie jako wystawca i sponsor. Promocja produktów spółki oraz nawiązywanie kontaktów biznesowych i medialnych 
IVQ2015 Zapowiedź i ujawnienie daty premiery gry "Take Off - The Flight Simulator" (iOS/Android), tytułu tworzonego przez Jujubee S.A., którego wydawcą i producentem jest Astragon Entertainment GmbH
IVQ2015 Wydanie gry Spellcrafter (PC, Mac, Linux) w pudełkach na terenie Polski i Niemiec
IIIQ2015 Promocja produktów Spółki na targach Poznań Game Arena (największe targi branżowe w Polsce) oraz konferencji Game Industry Conference (w roli jednego z głównych sponsorów)
IIIQ2015 Jujubee S.A. na targach ACE Fair w Korei Południowej - promocja produktów Spółki
IIIQ2015 Obecność w roli wystawcy i promocja produktów Spółki na targach Gamescom w Kolonii (Niemcy) - największej tego typu imprezy na świecie
IIIQ2015 Debiut Spółki na Giełdzie Papierów Wartościowych na rynku NewConnect
IIIQ2015 Zapowiedź gry strategicznej "Realpolitiks" (PC, Mac) oraz przedstawienie zwiastunu gry
IIQ2015 Obecność na targach "Digital Dragons 2015" w Krakowie w roli sponsora imprezy
IIQ2015 Zapowiedź gry "KURSK" (PC, Mac, PlayStation 4, Xbox One) oraz przedstawienie zwiastunu gry
IIQ2015 Rozpoczęcie prac nad projektem rozbudowanej przygodowej gry z widokiem z pierwszej osoby oraz filmową fabułą i efektami
IIQ2015 Wprowadzenie na platformy Mac i PC gry SPELLCRAFTER
IIQ2015 Wprowadzenie do sprzedaży na platformy mobilne Apple oraz Google gry SPELLCRAFTER
IQ2015 Split akcji 1:1000 - uchwała ZWZA
IQ2015 Wprowadzenie do dystrybucji gry FLASHOUT 2S  w formule free2play
IQ2015 Wprowadzenie gry FLASHOUT 2 na platformę OUYA
IVQ2014 Zawarcie umowy na produkcję gry z niemieckim dystrybutorem gier Astragon Software - okres realizacji 18 miesięcy. Gra jest tytułem wysokobudżetowym na platformy mobilne, który zostanie ujawniony w IIIQ 2015 roku
IIIQ2014 Rozpoczęcie prac nad nową grą strategiczną finansowaną przez Spółkę. Gra będzie wyróżniać się oprawą graficzną 3D oraz rozgrywką w czasie rzeczywistym i kontekstem ekonomicznym z polityką w tle. Tytuł będzie dostępny na PC i Mac oraz na platformy mobilne (iOS, Android) 
IIIQ2014 Zawarcie umowy inwestycyjnej - emisja  akcji serii C - pozyskanie kapitału (140 tys. zł) na dalszy rozwój. Akcje objęli Pan Maciej i Szymon Kulińscy
IIIQ2014 Wprowadzenie wczesnej wersji gry SPELLCRAFTER na platformę Steam Early Access. Tytuł - wciąż w trakcie tworzenia - został udostępniony graczom, by twórcy mogli poznać wrażenia klientów jeszcze na etapie produkcji
IIQ2014 Rozpoczęcie prac nad nową grą SPELCRAFTER dostępną na platformy mobile oraz PC
IIQ2014 Wprowadzenie gry FLASHOUT 2 na platformy Android, PC i Mac
IQ2014 Wprowadzenie gry FLASHOUT 2 na platformę iOS
IVQ2013 Podpisanie umowy z Leme Games dnia 2 maja 2013 roku. Dostarczenie finalnej wersji gry FLASHOUT 2 (w wersji chińskiej, F2P) firmie Leme Games
IVQ2013 Dostarczenie gry wyścigowej FLESHOUT 2 firmie Dracco
IIIQ2013 Rozpoczęcie prac nad grą wyścigową FLESHOUT 2 dla firmy Dracco
IIIQ2013 Wprowadzenie na rynek gry SUSPECT IN SIGHT! ANNIVERSARY EDITION na platformy iOS i Android
IIQ2013 Rozpoczęcie prac nad grą SUSPECT IN SIGHT! ANNIVERSARY EDITION - ulepszoną i odświeżoną wersją gry SUSPECT IN SIGHT!
IIQ2013 Wprowadzenie gry FLASHOUT 3D na platformy OUYA, Mac i PC
IIQ2013 Rozpoczęcie prac nad grą FLASHOUT 2, drugą częścią gry wyścigowej FLASHOUT 3D
IIQ2013 Podpisanie umowy z Dracco (24 czerwca 2013 roku) - produkcja gry FLESHOUT 2
IQ2013 Wprowadzenie na rynek gry FLASHOUT 3D na platformę Android
IQ2013 Wprowadzenie na rynek gry SUSPECT: THE RUN! na platformy mobilne iOS i Android
IVQ2012 Podpisanie umowy z chińską firmą Yodo dnia (16 sycznia 2013 roku) - wprowadzenie do Chin gry FLESHOUT 3D
IVQ2012 Wprowadzenie do sprzedaży gry FLASHOUT 3D w wersji na platformę iOS
IIIQ2012 Rozpoczęcie prac nad grą SUSPECT: THE RUN!
IIIQ2012 Podpisanie umowy inwestycyjnej dnia 1 stycznia 2012 roku - emisja akcji serii B - pozyskanie kapitału (50 tys. zł) na dalszy rozwój. Akcje objął pan Maciej Konrad Duch
IIIQ2012 Wydanie zaktualizowanej wersji gry SUSPECT IN SIGHT!  wzbogacona o dodatkową zawartość oraz darmową wersję tytułu - z wyświetlanymi reklamami
IIQ2012 Premiera gry SUSPECT IN SIGHT na platformie iOS
IQ2012 Rozpoczęcie prac nad projektem gry FLASHOUT. Tytuł  wydany na platformę iOS, a następnie na Android (dostępny w sklepach: Google Play, Amazon, Samsung Apps i platformy w krajach azjatyckich), Mac, PC, OUYA
IQ2012 Zawiązanie Jujubee SA. Rozpoczęcia prac nad grą SUSPECT IN SIGHT na urządzenia mobilne.