Q2 2024 |
Zawarcie umowy z Ultimate Games S.A. na mocy której na platformie Xbox pojawią się tytuły Punk Wars i Realpolitiks II. Za konwersję odpowiedzialny jest wydawca. Realizacja konwersji nastąpi maksymalnie do Q1 2025 włącznie. |
Q2 2024 |
Premiera VIRUS: The Outbreak na platformie Xbox (Informacja pozyskana od wydawcy. Data premiery może jeszcze ulec zmianie) |
Q1 2024 |
Premiera VIRUS: The Outbreak na platformie PlayStation |
Q1 2023 |
Premeira FLASHOUT 3 na platformie Xbox |
Q1 2023 |
Premiera FLASHOUT 3 na platformie PlayStation |
Q1 2023 |
Premiera FLASHOUT 3 na Nintendo Switch |
Q3 2022 |
Premiera FLASHOUT 3 na PC |
Q3 2022 |
Premiera FLASHOUT 3D: Enhanced Edition na PC |
Q3 2022 |
Premiera KURSK na Nintendo Switch |
Q2 2022 |
Premiera Deep Diving Adventures na platformie Xbox |
Q2 2022 |
Premiera Deep Diving Adventures na platformie PlayStation |
Q3 2021 |
Premiera KURSK na platformie Xbox |
Q3 2021 |
Premiera KURSK na platformie PlayStation |
Q3 2021 |
Premiera Punk Wars na na PC |
Q2 2021 |
Premiera Realpolitiks II na PC |
Q4 2020 |
Premiera VIRUS: The Outbreak na Nintendo Switch |
Q2 2020 |
Premiera COVID: The Outbreak na PC |
Q1 2020 |
Premiera Deep Diving Adventures na Nintendo Switch |
Q3 2019 |
Premiera Deep Diving VR na PC |
Q2 2019 |
Premiera Deep Diving Simulator na PC |
IVQ2018 |
Zapowiedź gry Deep Diving Simulator |
IVQ2018 |
Truck Simulation 19 - mobilna gra studia Jujubee jest już dostępna na iOS i Androidzie |
IIIQ2018 |
Zapowiedź gry Truck Simulation 19 |
IIIQ2018 |
Ogłoszenie przedsprzedaży gry KURSK w sklepach cyfrowych |
IIQ2018 |
Ogłoszenie daty premiery gry KURSK podczas konferencji Pixel Heaven 2018 w Warszawie (Data premiery - 11 października 2018) |
IIQ2018 |
Jujubee S.A. wystawcą na konferencji Pixel Heaven 2018 w Warszawie |
IIQ2018 |
Jujubee w roli uczestnika na konferencji Digital Dragons 2018 w Krakowie |
IIQ2018 |
Ujawnienie nowego materiału - video trailera wyrenderowanego na silniku gry KURSK |
IQ2018 |
Premiera pierwszego, płatnego dodatku do gry Realpoltiks zatytułowanego "New Power" |
IQ2018 |
Aktualizacja gry Realpolitiks wraz z ujawnienem zawartości nadchodzącego, płatnego dodatku - Realpolitiks: "New Power" |
IQ2018 |
Zapowiedź rozpoczęcia prac nad produkcją nowego, średniej wielkości tytułu w I kwartale 2018 roku |
IQ2018 |
Aktualizacja prac nad grą KURSK, ogłoszenie planowanego do niej dodatku oraz wsparcia technologii VR |
IQ2018 |
Data premiery płatnego dodatku do gry Realpolitks ustalona na dzień 15 marca 2018 |
IVQ2017 |
Ukończenie prac nad dwoma płatnymi dodatkami do gry „Realpolitiks” (w tym "Realpolitiks Mobile") z jednoczesnym podpisaniem aneksu do umowy z wydawcą 1C Publishing, na mocy którego pierwszy z płatnych dodatków ukaże się na rynku w pierwszym kwartale 2018 roku |
IVQ2017 |
Take Off - The Flight Simulator - symulator lotniczy znany z urządzeń mobilnych, od 10 października 2017 roku dostępny na komputery osobiste w sklepach Steam i Mac App Store |
IVQ2017 |
Przyznanie dofinansowania z programu sektorowego GameINN |
IVQ2017 |
Obecność spółki na targach gier komputerowych Poznań Game Arena (PGA) 2017 w roli wystawcy |
IIIQ2017 |
Jujubee S.A. po raz kolejny pojawia się jako wystawca na największych targach branżowych Gamescom 2017 w Kolonii |
IIIQ2017 |
Gra Realpolitiks Mobile w wersji na iOS i Android dostępna w App Store (20 lipca 2017 roku) i Google Play (27 lipca 2017 roku) |
IIIQ2017 |
Ujawnienie nowych materiałów z gry przygodowo-dokumentalnej KURSK, pokazujących garnizonowe miasto Widiajewo |
IIQ2017 |
Jujubee S.A. wystawcą na konferencji Pixel Heaven 2017 w Warszawie |
IIQ2017 |
Jujubee S.A. sponsorem i uczestnikiem konferencji Digital Dragons 2017 w Krakowie |
IIQ2017 |
Specjalnie wydanie pudełkowe gry Realpolitiks trafia na półki sklepowe w dniu 5 maja 2017 roku |
IQ2017 |
Gra strategiczna czasu rzeczywistego - Realpolitiks udostępniona dla użytkowników sklepów Mac App Store i Windows Store |
IQ2017 |
Wydanie na rynek strategii czasu rzeczywistego - Realpolitiks na platformę Steam (PC, MAC i Linux) w dniu 16 lutego 2017 roku |
IQ2017 |
Udział w konferencji branżowej White Nights Conference w Pradze jako wystawca, celem promowania nadchodzącej gry strategicznej Realpolitiks oraz gry przygodowej KURSK |
IQ2017 |
Publiczne udostępnienie darmowego dema gry Realpolitiks na platformie Steam w dniu 9 lutego 2017 roku |
IQ2017 |
Ogłoszenie daty premiery strategii czasu rzeczywistego - Realpolitiks w dniu 17 stycznia 2017 roku |
IVQ2016 |
Aktualizacja produkcji gry KURSK. Ujawnienie wstępnej data premiery gry wraz z najświeższymi materiałami graficznymi |
IVQ2016 |
Udział w targach gier komputerowych Poznań Game Arena oraz Warsaw Games Week jako wystawca, celem promocji i prezentacji dema gry KURSK oraz nadchodzącej strategii czasu rzeczywistego - Realpolitiks |
IVQ2016 |
Podpisanie umowy z firmą 1C Publishing w dniu 12 października 2016 roku, mającej na celu rozpoczęcie współpracy wydawniczej i dystrybucyjnej dla gry strategicznej czasu rzeczywistego - Realpolitiks |
IIIQ2016 |
Aktualizacja gry Realpolitiks, strategii czasu rzeczywistego studia Jujubee S.A., zawierająca nowe zrzuty ekranu oraz trailer zaktualizowany o najnowszy gameplay |
IIIQ2016 |
Zaprezentowanie po raz pierwszy publicznie grywalnego dema gry KURSK podczas targów Gamescom w Kolonii (w Niemczech), w których spółka aktywnie uczestniczyła jako wystawca w strefie biznesowej i rozrywkowej |
IIIQ2016 |
Podpisanie umowy o współpracy marketingowej z firmą Alienware, celem wypożyczenia wysokiej klasy sprzętu komputerowego do promocji produktów spółki na targach |
IIQ2016 |
Udział w targach branżowych DevGAMM w Moskwie jako wystawca, celem promowania mobilnego symulatora Take Off - The Flight Simulator, strategii czasu rzeczywistego Realpolitiks oraz gry dokumentalno-przygodowej KURSK |
IIQ2016 |
Wydanie na rynek gry “Take Off - The Flight Simulator” (iOS/Android), tytułu tworzonego przez Jujubee S.A., którego wydawcą i producentem jest Astragon Entertainment GmbH |
IIQ2016 |
Udział w targach Digital Dragons w Krakowie jako wystawca i sponsor. Promocja produktów spółki oraz nawiązywanie kontaktów biznesowych i medialnych |
IVQ2015 |
Zapowiedź i ujawnienie daty premiery gry "Take Off - The Flight Simulator" (iOS/Android), tytułu tworzonego przez Jujubee S.A., którego wydawcą i producentem jest Astragon Entertainment GmbH |
IVQ2015 |
Wydanie gry Spellcrafter (PC, Mac, Linux) w pudełkach na terenie Polski i Niemiec |
IIIQ2015 |
Promocja produktów Spółki na targach Poznań Game Arena (największe targi branżowe w Polsce) oraz konferencji Game Industry Conference (w roli jednego z głównych sponsorów) |
IIIQ2015 |
Jujubee S.A. na targach ACE Fair w Korei Południowej - promocja produktów Spółki |
IIIQ2015 |
Obecność w roli wystawcy i promocja produktów Spółki na targach Gamescom w Kolonii (Niemcy) - największej tego typu imprezy na świecie |
IIIQ2015 |
Debiut Spółki na Giełdzie Papierów Wartościowych na rynku NewConnect |
IIIQ2015 |
Zapowiedź gry strategicznej "Realpolitiks" (PC, Mac) oraz przedstawienie zwiastunu gry |
IIQ2015 |
Obecność na targach "Digital Dragons 2015" w Krakowie w roli sponsora imprezy |
IIQ2015 |
Zapowiedź gry "KURSK" (PC, Mac, PlayStation 4, Xbox One) oraz przedstawienie zwiastunu gry |
IIQ2015 |
Rozpoczęcie prac nad projektem rozbudowanej przygodowej gry z widokiem z pierwszej osoby oraz filmową fabułą i efektami |
IIQ2015 |
Wprowadzenie na platformy Mac i PC gry SPELLCRAFTER |
IIQ2015 |
Wprowadzenie do sprzedaży na platformy mobilne Apple oraz Google gry SPELLCRAFTER |
IQ2015 |
Split akcji 1:1000 - uchwała ZWZA |
IQ2015 |
Wprowadzenie do dystrybucji gry FLASHOUT 2S w formule free2play |
IQ2015 |
Wprowadzenie gry FLASHOUT 2 na platformę OUYA |
IVQ2014 |
Zawarcie umowy na produkcję gry z niemieckim dystrybutorem gier Astragon Software - okres realizacji 18 miesięcy. Gra jest tytułem wysokobudżetowym na platformy mobilne, który zostanie ujawniony w IIIQ 2015 roku |
IIIQ2014 |
Rozpoczęcie prac nad nową grą strategiczną finansowaną przez Spółkę. Gra będzie wyróżniać się oprawą graficzną 3D oraz rozgrywką w czasie rzeczywistym i kontekstem ekonomicznym z polityką w tle. Tytuł będzie dostępny na PC i Mac oraz na platformy mobilne (iOS, Android) |
IIIQ2014 |
Zawarcie umowy inwestycyjnej - emisja akcji serii C - pozyskanie kapitału (140 tys. zł) na dalszy rozwój. Akcje objęli Pan Maciej i Szymon Kulińscy |
IIIQ2014 |
Wprowadzenie wczesnej wersji gry SPELLCRAFTER na platformę Steam Early Access. Tytuł - wciąż w trakcie tworzenia - został udostępniony graczom, by twórcy mogli poznać wrażenia klientów jeszcze na etapie produkcji |
IIQ2014 |
Rozpoczęcie prac nad nową grą SPELCRAFTER dostępną na platformy mobile oraz PC |
IIQ2014 |
Wprowadzenie gry FLASHOUT 2 na platformy Android, PC i Mac |
IQ2014 |
Wprowadzenie gry FLASHOUT 2 na platformę iOS |
IVQ2013 |
Podpisanie umowy z Leme Games dnia 2 maja 2013 roku. Dostarczenie finalnej wersji gry FLASHOUT 2 (w wersji chińskiej, F2P) firmie Leme Games |
IVQ2013 |
Dostarczenie gry wyścigowej FLESHOUT 2 firmie Dracco |
IIIQ2013 |
Rozpoczęcie prac nad grą wyścigową FLESHOUT 2 dla firmy Dracco |
IIIQ2013 |
Wprowadzenie na rynek gry SUSPECT IN SIGHT! ANNIVERSARY EDITION na platformy iOS i Android |
IIQ2013 |
Rozpoczęcie prac nad grą SUSPECT IN SIGHT! ANNIVERSARY EDITION - ulepszoną i odświeżoną wersją gry SUSPECT IN SIGHT! |
IIQ2013 |
Wprowadzenie gry FLASHOUT 3D na platformy OUYA, Mac i PC |
IIQ2013 |
Rozpoczęcie prac nad grą FLASHOUT 2, drugą częścią gry wyścigowej FLASHOUT 3D |
IIQ2013 |
Podpisanie umowy z Dracco (24 czerwca 2013 roku) - produkcja gry FLESHOUT 2 |
IQ2013 |
Wprowadzenie na rynek gry FLASHOUT 3D na platformę Android |
IQ2013 |
Wprowadzenie na rynek gry SUSPECT: THE RUN! na platformy mobilne iOS i Android |
IVQ2012 |
Podpisanie umowy z chińską firmą Yodo dnia (16 sycznia 2013 roku) - wprowadzenie do Chin gry FLESHOUT 3D |
IVQ2012 |
Wprowadzenie do sprzedaży gry FLASHOUT 3D w wersji na platformę iOS |
IIIQ2012 |
Rozpoczęcie prac nad grą SUSPECT: THE RUN! |
IIIQ2012 |
Podpisanie umowy inwestycyjnej dnia 1 stycznia 2012 roku - emisja akcji serii B - pozyskanie kapitału (50 tys. zł) na dalszy rozwój. Akcje objął pan Maciej Konrad Duch |
IIIQ2012 |
Wydanie zaktualizowanej wersji gry SUSPECT IN SIGHT! wzbogacona o dodatkową zawartość oraz darmową wersję tytułu - z wyświetlanymi reklamami |
IIQ2012 |
Premiera gry SUSPECT IN SIGHT na platformie iOS |
IQ2012 |
Rozpoczęcie prac nad projektem gry FLASHOUT. Tytuł wydany na platformę iOS, a następnie na Android (dostępny w sklepach: Google Play, Amazon, Samsung Apps i platformy w krajach azjatyckich), Mac, PC, OUYA |
IQ2012 |
Zawiązanie Jujubee SA. Rozpoczęcia prac nad grą SUSPECT IN SIGHT na urządzenia mobilne. |